Baju Silat Berkualiti Dan Murah

12:12 AM

Baju Silat Termurah Di Pasaran
Salam.. suka saya nak info kat sini... tentang baju silat.. sesiapa yang berminat untuk dapatkan baju silat termurah dipasaran lengkap baju+seluar+ talipinggang(hitam) dengan 3 kategori berikut :-

Model Biasa RM 75 - baju mampu milik dengan kain yang bermutu :-

baju_silat
baju_silat



Model Full Ribbed RM 72 (Baju berjalur halus) - Kualiti Kain yang tebal. :(TIADA STOK)-



Model Diamond RM 85 (Baju ada corak diamond) -Kain tebal dan jahitan yang bagus.. :-


baju_silat_terbaik


Semua saiz ada.. S SM M ML LXL XL XXL - kalau kiraan nombor dari saiz 3 sehingga 10

Sesiapa berminat sila hubungi saya segera di talian 0173181357 ... Kalau area Johor Bahru datang terus berjumpa saya... kalau pos sila tambah RM 10 .. courier guna Pos laju..

Buat masa kini.. saiz terhad.. kerana stok semakin berkurangan...Permintaan yang menggalakan Tempahan juga boleh dilakukan..

Cara tempahan : SMS atau call saya.. dan sebutkan saiz dan jumlah pasangan.. kalau nak tengok contoh boleh jumpa saya terus(untuk area JB)

No Akaun Maybank : 151061204945
Pemegang Akaun : Alwee Bin Shamrin

You Might Also Like

5 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images